Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhDiy
Blog owner;Diy Dieyla
Another credits.

TITLE; Oh My Crushhh ..
Wednesday, 23 January 2013 | 13:33 | 0 comments


Oh My Crush !! .. He Handsome Righttttt !! OhMyGod I Love You So Much , Mr.Crush !!
okay nama dia lachowski . dia model paris.. and takde sape boleh rampas dia dari aku.. kalau aku tahu siap arhhhh .. aku keje2 kan dia ahhaha.. aku kenal dia pun dari bestie aku.. dia yang beritahu ade model paris ,, handsome sangat arhhh.. pastu lepas aku terus tengok gambar dia kot2 dia boleh keluar dari gambar tu.. dan tibe2 permintaan aku jadi kenyataan sape tahu kan hahaha... harap2 betul lahh hahaha handsome sangat nih. ade org kate muka dia nih mc pakwe aku. tapi bile aku tgok takde pun.. menipu je dorang nih hha.. saja nk bagi aku kembang lah nih ishh. mmg dah kembang pun ^..^ .. So klau korang nk tgok tgok jelah ,.. tapi jangan rampas :P


Old things | New things