Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhDiy
Blog owner;Diy Dieyla
Another credits.

TITLE; My Diaries ;)
Wednesday, 23 January 2013 | 13:52 | 0 comments
24/1/2013

Hari yang aku tak mengatuk langsung ,,, sebab aku lena je tidur pukul 8 hingga pukul 11 hahaha.. lepas habis  setia hujung nyawa ,, aku terus tidur .. dah taksedar kan diri ,, sebab aku pening kepala sangat ,, hm harini iaitu hari maudul rasul so hari cuti haha mmg tak arhh dpt tidur kan :DD harap2 takde org marah .. sepajan pagi harini aku online jeeeeee !! lupa diri kejap , maklum lah esk taksekolah ,, sape pedulu.
 tidakkkkkkkkkkkkkkkk !! mak aku dah bangun lahh alamat bingit lah telinga aku.. dung !!! huh !! aik , pelik harini mak aku takbising pulak kenape ea ? hari maudul rasul kah ? hahhaha bagus lahh.. pastu mak aku terus cite dia mimpi kucing aku hilang.. dlm mimpi tuh mak terus cari2 sampai jumpe . tpi takjumpe2 tuh yg sedih tu.. tapi aku takut sbb mak aku pernah cakp kalau kucing dlm bilik hari sejak234 hari nih ,, dia tahu dia nk pergi sbb kucing kan panas ,, kalau dia nk pergi mestilah duduk dkt bilik air . tpi aku fikir positif sbb aku taknk kucing aku pergi wlaupn dia garang gile :D aku fikir yg dia tgh panas , kipas takcukup. tuh sbb dia nk tmpat sejuk hahahah .. pandai tak aku fikiir :DD


Old things | New things