Follow Dashboard
Tokens?

Credits Section;

Skin by; OhhDiy
Blog owner;Diy Dieyla
Another credits.

TITLE; FriendShip :D
Sunday 27 January 2013 | 05:17 | 0 comments


Persahabatan telah berada di sana selama bertahun-tahun dan ia masih di sini dengan prestij dan nilai yang sama bahawa ia telah dinikmati sejak penubuhannya manusia dan dunia. Intipati persahabatan tidak terhad kepada manusia, ia mempunyai akarnya tersebar di seluruh semua spesis - menjadi manusia, haiwan, burung atau spesies hidupan lain; persahabatan yang wujud di mana-mana.

Persahabatan tidak hubungan namun ia melebihi nilai hubungan banyak. Persahabatan adalah mulia di alam semula jadi dan tidak pernah mendesak - ia sentiasa mengorbankan dan mengabdikan. Persahabatan, selama berabad-abad, telah terbukti menjadi hubungan sahaja yang tulen, telus dan menjejaskan. Kawan adalah rakan kongsi yang sebenar bahawa orang boleh mempunyai - kawan terbaik dianggap sebagai rahmat kemakmuran ALLAH SWT.
1. "Daripada semua perkara yang memperoleh kebijaksanaan untuk menghasilkan berkat kehidupan lengkap, jauh yang terbesar milik Persahabatan."

2. "Semua perasaan mesra terhadap orang lain datang dari perasaan mesra seseorang mempunyai untuk dirinya sendiri."

3. "Cinta adalah kuasa hanya mampu mengubah musuh menjadi kawan."

4. "Benar persahabatan datang apabila berdiam diri di antara dua orang adalah selesa."

 "Benar persahabatan menggandakan baik dalam kehidupan dan membahagikan kejahatan. Berusaha untuk mempunyai kawan-kawan, untuk hidup tanpa kawan adalah seperti hidup di pulau padang pasir .. untuk mencari satu rakan sebenar dalam seumur hidup adalah bernasib baik; untuk memastikan dia adalah rahmat ".

6. "Saya sentiasa merasakan bahawa keistimewaan yang besar tinggi, kelegaan dan keselesaan persahabatan adalah bahawa salah satu terpaksa untuk menjelaskan apa-apa."

7. "Kehidupan telah mengajar saya yang menghormati, penyayang dan kasih sayang mesti dikongsi, kerana ia hanya melalui berkongsi bahawa persahabatan dilahirkan."

8. "Persahabatan dengan diri adalah semua-penting kerana tanpanya kita tidak boleh berkawan dengan sesiapa sahaja di dunia."

9. "Mendengar adalah satu perkara magnet dan pelik, tenaga kreatif. Kawan-kawan yang mendengar kepada kami adalah orang-orang kita bergerak ke arah. Apabila kita mendengar, ia mewujudkan kita, membuatkan kita membuka dan mengembangkan. "

10. "Penemuan yang paling indah kawan yang benar membuat adalah bahawa mereka boleh berkembang secara berasingan tanpa berkembang selain."

11. "Seorang teman adalah seseorang yang boleh melihat kebenaran dan kesakitan dalam anda walaupun anda sedang memperbodohkan orang lain." Unknown

12. "Saya mendapatkan oleh dengan sedikit bantuan daripada rakan-rakan saya."

13. "Persahabatan adalah sentiasa satu tanggung jawab yang manis, tidak pernah oppourtunity.

14. "Seorang kawan adalah hadiah yang anda berikan diri anda."

15. "Apabila rakan dalam kesusahan, tidak menggusarkan beliau dengan bertanya jika ada apa-apa yang boleh anda lakukan. Fikirkan sesuatu yang sesuai dan melakukannya. "

16. "Benar persahabatan adalah seperti kesihatan bunyi; nilai ia jarang diketahui sehingga ia akan hilang."

17. "Jika saya terpaksa memilih antara mengkhianati negara saya dan mengkhianati kawan saya, saya berharap saya harus mempunyai keberanian untuk mengkhianati negara saya."

18. "Anda tidak boleh tinggal di sudut hutan menunggu untuk orang lain untuk datang kepada anda. Anda perlu pergi kepada mereka kadang-kadang. "

19. "Tears mungkin datang dan pergi, Tetapi ada satu perkara yang saya tahu. Semua hidup saya anda seorang kawan saya. Anda boleh bergantung kepada saya.
Saya akan denda ... Punca anda seorang kawan saya. "

20. "Ramai orang mahu naik dengan anda dalam limousin, tetapi apa yang anda mahu adalah seseorang yang akan mengambil bas dengan anda apabila limousin rosak."



Old things | New things